Oferta EuroCert na zakup podpisu kwalifikowanego dla geodetów
Podpis kwalifikowany oraz kwalifikowana pieczęć elektroniczna.
W porozumieniu z zarządem Stowarzyszenia Geodetów Polskich przygotowaliśmy dla Państwa kompleksową ofertę na kwalifikowany podpis elektroniczny oraz kwalifikowaną pieczęć elektroniczną.
Podpis Kwalifikowany
Podpis elektroniczny jest równoważny podpisowi własnoręcznemu. Służy do podpisywania dokumentów i umów, które mają moc prawną.
Charakteryzuje się tym, że:
- Jest przyporządkowany wyłącznie do osoby składającej ten podpis.
- Jest sporządzany za pomocą (podlegających wyłącznej kontroli osoby składającej podpis) elektronicznych bezpiecznych urządzeń służących do składania podpisu elektronicznego i danych służących do składania podpisu elektronicznego.
- Jest powiązany z danymi, do których został dołączony, w taki sposób, że jakakolwiek późniejsza zmiana tych danych jest rozpoznawalna.
Kwalifikowany podpis elektroniczny umożliwia m.in.:
- Podpisywanie geodezyjnych operatów elektronicznych.
- Składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych.
- Elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS.
- Podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia).
- Komunikacje w obrębie platformy ePUAP.
- Podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK).
- Udział w aukcjach i przetargach elektronicznych.
- Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.
Procedura uzyskania podpisu kwalifikowanego
- Wybierz odpowiednią ścieżkę uzyskania podpisu:
- Zostaniesz przekierowany na nasz sklep internetowy z odpowiednim produktem.
- Kup kwalifikowany podpis elektroniczny przez nasz sklep.
- Po otrzymaniu przesyłki skontaktuj się z jednym z naszych punktów partnerskich(link https://sklep.eurocert.pl/pl/i/Punkty-Sprzedazy/14) w celu umówienia spotkania (potwierdzenia tożsamości).
- Udaj się do wybranego punktu partnerskiego. Nie zapomnij o zabraniu ze sobą faktury i dokumentu tożsamości (Dowód osobisty/Paszport/Karta Stałego Pobytu). Spotkanie potrwa ok. 20 minut – podpis będzie gotowy do użytku od razu po pomyślnej weryfikacji.
UWAGA! Istnieje możliwość wydania podpisu u Klienta. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.
Kwalifikowana pieczęć elektroniczna
Jest to kwalifikowana usługa zaufania wydawana dla podmiotów posiadających osobowość prawną (np. firmy, instytucje, podmioty publiczne). Umożliwia ona pieczętowanie dowolnych dokumentów, plików przy użyciu jedynie danych firmowych.
Kwalifikowana pieczęć elektroniczna zapewnia:
- Autentyczność dokumentu – źródło pochodzenia dokumentu, możliwość zidentyfikowania podmiotu, który wydał dany dokument.
- Integralność dokumentu – gwarancja niezmienności danych od czasu opieczętowania.
- Ochrona danych osobowych – w pieczęci znajdują się jedynie dane podmiotu (nazwa oraz NIP).
- Przyspieszenie procesów – umożliwia automatyzację procesów i znakowania dokumentów, istnieje możliwość integracji z systemami generującymi dokumenty.
Możliwości zastosowania kwalifikowanej pieczęci elektronicznej:
- Wydawanych zaświadczeń urzędowych np. przyjęcie geodezyjnych operatów elektronicznych.
- Firmowej korespondencji elektronicznej.
- Dokumentów prawnych.
- Dokumentów dotyczących zaproszeń do złożenia oferty, postępowań przetargowych.
- Faktur elektronicznych.
- Potwierdzeń zawarcia transakcji w usługach online.
Procedura uzyskania kwalifikowanej pieczęci elektronicznej
- Wybierz odpowiednią ścieżkę zakupu: „Kwalifikowana pieczęć elektroniczna”
- Zostaniesz przekierowany na nasz sklep z odpowiednim produktem.
- Kup kwalifikowaną pieczęć elektroniczną przez nasz sklep.
- Wypełnij odpowiedni wniosek otrzymany od nas po zakupie.
- Podpisz wniosek kwalifikowanym podpisem lub udaj się do jednego z naszych punktów partnerskich w celu dokonania weryfikacji.
- Po wygenerowaniu klucza otrzymasz odpowiedni zestaw kwalifikowanej pieczęci elektronicznej.
Jeżeli masz dodatkowe pytania skontaktuj się bezpośrednio z nami w celu uzyskania informacji.
EuroCert Sp. z o.o.
ul. Puławska 472
02-884 Warszawa
tel. +48 22 390 59 95
biuro@eurocert.pl